Vaihto ja palautus

Yksityisasiakkaiden tilaamilla tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön, myyntikelpoinen ja alkuperäispakkauksessaan. Avatuilla hygienia tuotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen. Tuotepalautukseen tulee liittää kaikki ostetun tuotteen mukana tulleet osat, myös käyttöohjeet ja kaupanpäälliset.

Sovi palautuksesta etukäteen asiakaspalvelumme kanssa. Paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus.

Liitä saamasi lähetyslista tai lasku mukaan palautukseesi. Muista merkitä myös tilinumerosi!

Mikäli saamasi tuote on rikki tai viallinen tai olet saanut väärän tuotteen, ilmoita siitä ensitilassa asiakaspalveluumme. Voit lähettää viallisen tuotteen asiakaspalautuksena varastollemme tutkittavaksi.

Rajoitukset palautusoikeudesta (kuluttajansuojalain 6. luvun 16 § mukaisesti)

Tuotteelle ei myönnetä palautusoikeutta, jos se on erikseen ostajan toivomuksesta valmistettu, kuten erillismitoitettu ensivastetakki tai –housut.

Vaihto tai palautus postitse

Jos lähetät vaihdettavan tai palautettavan tuotteen postitse, käytä tavallisen Postin pakettikortin sijasta ASIAKASPALAUTUS -osoitekorttia ja liitä lähetyslista tai lasku mukaan lähetykseen. Tuote tulee pakata huolellisesti, ettei se vahingoitu kuljetuksessa.

Kirjoita osoitteeksi:

Asiakaspalautus
Tammed Oy
Erkkilänkatu 11 A
33100 Tampere

Pyydä Itellalta palautuskuitti ja säilytä kuitti.

Tammed maksaa lähetyskulut, kun palautat rikkinäisen tai viallisen tuotteen. Sovi palautuksesta etukäteen asiakaspalvelumme kanssa.

Huom! Lunastamme vain Suomesta lähetettyjä palautuksia.

Vaihto tai palautus Tammed Oy:n toimistolle

Voit palauttaa tilaamasi rikkinäisen tai viallisen tuotteen myös suoraan varastollemme, josta lähetämme sen tuotteen maahantuojalle. Palautus tarkastetaan maahantuojan toimesta ja kun palautus on hyväksytty, maksetaan rahapalautus verkkokaupan normaalin palautuskäytännön mukaisesti. Tammed Oy:n toimistolla ei makseta rahapalautusta.